Máte vypnutý JavaScript

Máte vypnutý JavaScript.
Pro správné zobrazení si, prosím, JavaScript zapněte. Pokud nevíte jak, ke každému prohlížeči je poskytnuta nápověda zde.

Bez JavaScriptu se stránky NEMOHOU načíst!

Černá Hora 2013

Info: Černá Hora

29. 7. 2013 jsem odletěl na svůj první tábor. Byl to léčebný pobyt u moře v Černé Hoře, který mi mamka vyřídila přes pojišťovnu. Letěl jsem s kamarádem ze školy – Ondrou. Pobyt trval 15 dní od 29. 7. do 12. 8. 2013. Let trval asi 1,5 hodiny. Měl jsem místo u okna a tak jsem mohl fotit. Celé letadlo bylo plné dětí a táborových vedoucí. Z letiště v Podgorici jsme poté dál pokračovali autobusem asi další hodinku na okraj města Ulcinj.

Ubytování jsme byli v hotelu Bellevue – blok Avala. Na pokoji jsme byli 3 kluci – já, kámoš Ondra a Rosťa, se kterým jsem se seznámil až na místě. Náš pokoj měl vlastní koupelnu se sprchovým koutem a klimatizaci, která většinu času spíše nefungovala, protože jsme nevěděli, jak se nastavuje. Naše vedoucí se jmenovala Jindřiška. Byla na nás hodná. Byli jsme oddíl č. 3 a bylo nás v něm 9.

Každé ráno jsme začínali budíčkem v 7 hodin a rozcvičkou. Pokaždé ji vedl jiný oddíl a zvolil si, jak bude probíhat. Někdy byla v pyžamech, jindy s ponožkou na rukou nebo v plavkách. Když jsme vedli rozcvičku my, zvolili jsme, že bude naruby. Byla to legrace. Dopoledne jsme trávili na pláži, kde jsme měli různé soutěže, hry nebo jen tak koupačku v moři. Pláž byla písčitá, k dispozici jsme měli lehátka i slunečníky. Venku bylo šílené vedro, teploty se pohybovaly až kolem 45°C. Mušlí zde moc nebylo, ale i přesto jsem si něco málo přivezl domů na památku. Po obědě jsme mívali osobní volno – odpolední klid, který trval 2-3 hodiny. Potom jsme čas opět trávili na pláži při různých hrách nebo koupání. Po večeři jsme mívali zábavné večery. Někdy to byla diskotéka, jindy karaoke nebo např. volba miss či promítání filmů. Každý oddíl trávil večer podle sebe. Dokonce jsme několikrát byli v nedalekém městečku na trzích a kolotočích, kde jsme měli osobní volno. Večerku jsme mívali kolem 22 hodin. Jídlo bylo výborné. Skoro vše mi velmi chutnalo.

Jeden den jsme měli výlet lodí na ostrov Ada Bojana. Vyjížděli jsme hned po snídani. Na ostrově jsme se mohli koupat v moři a sbírat mušle, kterých tam bylo opravdu mnoho. Koupali jsme se také ve sladké vodě v řece Bojaně. Odpoledne jsme potom odjeli zpátky do tábora. Druhým výletem byl výlet autobusem do velkého města Ulcinj. Zde jsme měli rozchod po oddílech a každý si mohl nakoupit suvenýry na památku. Koupil jsem si magnetku a pohlednici. Večer byl návrat zpátky do tábora.

Na táboře se mi moc líbilo a příští rok bych chtěl letět znovu.

Fotogalerii k článku naleznete zde.